יום שישי , אפריל 19 2024
 
ראשי / הנוער של צפרירים בדרך לעונה נוספת בארצית

הנוער של צפרירים בדרך לעונה נוספת בארצית

הקבוצה הצעירה בעמדת זינוק טובה להבטיח  עונה נוספת  בליגה השלישית.  המאמן יוסי גורדנה הגיע לעשות סדר 

נוער צפרירים- קרדיט תמונות: דף הפייסבוק מועדון הכדורגל הפועל צפרירים חולון 
דף הפייסבוק מועדון הכדורגל הפועל צפרירים חולון 
יוסי גורדנה, עד לא מכבר מאמן הפועל הוד השרון ו-א.ס.חולון, הוזעק לאימון קבוצת הנוער של צפרירים חולון במטרה לטפח את השחקנים הצעירים במחלקה.

הפועל צפרירים חולון משחקת בליגה הארצית לנוער, שהיא הליגה ה-3 באיכותה. כשנותרו 4 מחזורים לסיום העונה, מדורגים החולונים במקום ה-10 בטבלה, כשרוב הסיכויים שהקבוצה תבטיח את הישארותה.

ברוך אקלה- קרדיט תמונות: דף הפייסבוק מועדון הכדורגל הפועל צפרירים חולון 
ברוך אקלה- דף הפייסבוק מועדון הכדורגל הפועל צפרירים חולון
מועדון הכדורגל של צפרירים חולון היה חבר קבע בליגה הבכירה בכדורגל לפני כ-2 עשורים, אולם מאז שקע עד שהתפרק. לפני מספר שנים הוקמה צפרירים מחדש עם קבוצת בוגרים ונוער והיא מנסה לחזור לימי הזוהר שלה. "יש כאן את אחת המחלקות הטובות ביותר באזור, למרות שיש ירידה בקצב השחקנים שמגיעים. יש כישרונות בחולון, אבל הם הולכים לשחק בקבוצות גדולות יותר", סיפר גורדנה.
מגרש צפרירים חולון- קרדיט תמונות: דף הפייסבוק מועדון הכדורגל הפועל צפרירים חולון 
מגרש צפרירים חולון- דף הפייסבוק מועדון הכדורגל הפועל צפרירים חולון
בקבוצת הנוער החולונית מספר שחקנים ששווה לשים עליהם את הדגש: איילה דסאלין ניב דבדגר רוני דוידוב הם שלושה צעירים שמאמנם סימן ככאלה שעשויים לפרוץ קדימה בעתיד. לפני שנה היה ניסיון לאיחוד שלא צלח בין הקבוצות בעיר. "האיחוד לא תפס וגם לא יתפוס, כי לכל אחד יש את הפינה שלו בעיר", אמר מאמן הנוער. "אני חושב שצריכה להיות קבוצה אחת בעיר ועוד קבוצת בת ומי שטוב יתקדם. יש פה עיר עם מעל 200,000 תושבים, אבל העירייה לא משקיעה מספיק באגודות", תיאר גורדנה.
גורדנה, שכבר שיחק בליגות בכירות ואף אימן בהצלחה בליגה א', נהנה מכל רגע בהדרכת הדור הצעיר. "אין לי אשליות לאמן בליגת העל או בלאומית, זה לא רלוונטי. אני אוהב לקדם שחקנים צעירים. טוב לי בנישה הקטנה שלי. עדיף ככה מאשר להתבזות ולהרוס לעצמך את החיים", סיים גורדנה בפן אישי.

  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של בת ים ניוז

  רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של בת ים ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתםבפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל desk@d-news.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ראובן מנדלר. צילום: כללית רפואה משלימה

כללית רפואה משלימה במרתון מודיעין

תפריט נגישות